חוגגים הערב? הרכבות הקלות והמטרונית יפעלו אל תוך הלילה
אפשר לצאת, לשתות ולא להסתכן בנהיגה בשכרות: הקו האדום במרכז, הקו האדום בירושלים והמטרונית בחיפה יופעלו עד 2-4 לפנות בוקר
אפשר לצאת, לשתות ולא להסתכן בנהיגה בשכרות: הקו האדום במרכז, הקו האדום בירושלים והמטרונית בחיפה יופעלו עד 2-4 לפנות בוקר
אחרי שנים של המתנה והשקעה של 19 מיליארד שקלים, שלוש הרכבות הראשונות של הקו האדום יצאו מפתח תקווה ובת ים ב-5:40. עשרות נוסעים, שהגיעו מכל רחבי הארץ, השתתפו בנסיעה הראשונה. ניקיטה בן ה-15 מאשקלון: "מחכה לזה הרבה שנים". הנהגת בקו הראשון מבת ים: "אני מתרגשת"
רגע לפני ששלוש הרכבות הראשונות יוצאות לדרך והופכות השקעה של 19 מיליארד דולר למציאות חדשה בגוש דן - ריכזנו את כל המידע שחשוב לדעת על הרכבת הקלה. למי כדאי להשתמש? האם זה הסוף של הפקקים בגוש דן? מהו משך הנסיעה? ומתי יופעלו הקווים הנוספים? | וואלה! עושה סדר
הבלופים שמאחורי הודעתם של השרים רגב וסמוטריץ' על "מניעת התייקרות" התחבורה הציבורית מתחילים להיחשף: מינואר 2025 יזנק מחיר הנסיעה ברכבות הקלות ב-45%, ומי שיסבסדו את ההנחות לפריפריה יהיו הערים הגדולות
בניגוד לפרסומים כי הקו האדום הוקפא משום שלא תוקצב, מכתב שנשלח ממשרד התחבורה לראש עיריית ראשל"צ מצהיר כי הקו האדום יתוקצב ויעבור בעיר כמתוכנן
"התוכנית הופכת אזור מגורים מיושן לשכונה חדשה, אינטנסיבית ותוססת"
לכל המקטרים על עבודות הרכבת ליד הבית: עולה הביקוש לדירות הסמוכות לאמצעי התחבורה העתידיים של גוש דן
אירוע בתים מבפנים יתקיים בסופ"ש הקרוב בתל אביב בפעם ה-15 ויציע סיורים, הרצאת ופעילויות שונות ברחבי העיר. מבין עשרות הסיורים שמוצעים לקהל הרחב, בחרנו 5 המלצות מסקרנות במיוחד שאסור לכם לפספס
חברות זרות משתלטות על מכרזי התשתיות והבנייה הגדולים בישראל במחירי הפסד, כשהן מגובות בכסף ממשלתי. אם המדינה לא תתעורר ותעדיף קבלנים מקומיים, נראה כיצד התמורה משולמת לממשלות זרות המשק הישראלי נפגע. טור אורח
משרד האוצר, התחבורה ועיריית תל אביב משלבים ידיים להרחבת הסיוע הכלכלי לעסקים בתוואי התחנות התת קרקעיות של הרכבת הקלה, יחלקו מענקים של עד רבע מיליון שקל לעסק שנפגע
לא רק הפיצוץ מגניב: הגשר התל אביבי, שהגיע לסוף ימיו, נושא עמו מטען היסטורי מעניין. צפו בכתבה מאולפן וואלה! NEWS ותוכלו לומר: גשר מעריב וואלה, הבנתי
גוגל מוכיחה לנו: חשיבה מחוץ לקופסה יכולה להחליף השקעה של מיליארדי שקלים
ביקורת באוצר על חברת ת.נ.ע הממונה על הקמת פרויקט "הקו האדום". טענות על התנהלות ללא יועץ משפטי ובקשה למשרדים מפוארים. כרגע נדחתה פעילות הרכבת מ-2017 ל-2019
הפרויקט ימומן באמצעות פיתוח נדל"ן. משרד האוצר התנגד בתחילה לכריית מנהרה בחלק מהתוואי (מתחת לרחוב אבן גבירול) בטענה כי הדבר מייקר את הפרויקט בצורה משמעותית
הממשלה צפויה לאשר הבוקר חלקים מדו"ח טרכטנברג שיובילו לרפורמה מקיפה בתחבורה הציבורית בישראל. בין ההחלטות: גוש דן ירושת ברכבות תחתיות ועיליות עד 2025
מחקר של האוניברסיטה העברית מעריך כי הרכבת הקלה במרכז תביא לעיר אוכלוסייה חלשה. מתברר, כי ההשפעות על ערכי הנדל"ן חיוביות דווקא ככל שמתרחקים ממרכז תל אביב
המדינה תובעת 826 מיליון שקלים מחברת MTS בגין הנזקים שנגרמו לה כתוצאה מביטול הפרויקט. עוד דורשת המדינה פיצוי על הנזק לציבור "שאינו ניתן לכימות"
ערב החג פירסמה המדינה את המכרז הראשון בפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן לאחר הלאמתו. שיטת הכרייה במכרז הוחלפה והעבודות יהיו מהירות יותר - אך יידרשו יותר חסימות של כבישים בתל אביב, רמת גן ובני ברק
זכיינית הפרויקט MTS לא צפויה להיענות להצעת הפשרה שהגישה לה המדינה בעקבות פערים כספיים. ביטול הסכם הזיכיון ייכנס לתוקף בעוד 10 ימים, והצדדים נערכים למערכה משפטית
התפוצץ המשא ומתן על הרכבת הקלה בתל אביב. מרתון הדיונים בין הצדדים הופסק אתמול; מגעים שקטים עם MTS בניסיון למצוא פתרון
נציגי המדינה והזכיינית MTS ייפגשו בעוד כשבועיים לדיון שבעקבותיו ייקבע אם לבטל את הזיכיון של הקבוצה או להמשיך במגעים לסגירה הפיננסית של הפרוייקט
החברה הגרמנית, השותפה בזכיינית הפרויקט MTS, ניהלה מגעים ראשוניים למיזוג עם קבוצת תאגידי הענק הצרפתיים שהתמודדו מולה במכרז להקמת הקו האדום לפני 3 שנים
ראשי עיריות מגוש דן ערכו מסע אוטובוס להצלת הפרויקט. רון חולדאי לראש הממשלה: "הגיע הזמן לקבל החלטה"
מועד הסגירה הפיננסית של פרויקט הרכבת נדחה בפעם השלישית לאמצע אפריל, בגלל שהזכיינית לא העמידה את הסכם המימון